PDA

View Full Version : Guess who this is?



Woflgod
05-22-2010, 06:03 PM
Guess who this is a picture of?


17286


I was bored, so I decided to make this series!

Rhys125
05-22-2010, 06:04 PM
Hmmmm, I'm guessing Yoda! Am I right? :boo:

Alec
05-22-2010, 06:10 PM
It's yoda, because if you click it you can see the name of the picture :p

Rhys125
05-22-2010, 06:12 PM
it's yoda, because if you click it you can see the name of the picture :p

ssssshhhhhhh!!!! ;)

Alec
05-22-2010, 06:17 PM
ssssshhhhhhh!!!! ;)

It doesn't need to be Yoda because the picture is names yoda2.jpg
It can be Someone Called JPG :boo:

Woflgod
05-22-2010, 06:22 PM
OH, crap, I did not realize that. Congratz! (this time, I'll make it harder!)

Woflgod
05-22-2010, 06:31 PM
Aha! guess who THIS is!
17287

Jovuto
05-22-2010, 06:51 PM
It's you! LOL

Alec
05-22-2010, 06:53 PM
I think it's... JORUTO! :p

Jovuto
05-22-2010, 06:56 PM
Its mr.blobby!

Testudini
05-22-2010, 08:49 PM
Its Unknown!

Woflgod
05-22-2010, 09:19 PM
I'll give you a hint, they fly only in this picture, but not anywhere else!

Alec
05-22-2010, 09:26 PM
Iz it teh movie AVATAR?

Woflgod
05-22-2010, 09:33 PM
Nope, guess again

DarkFray
05-22-2010, 09:35 PM
Its a pig C:

Woflgod
05-22-2010, 10:24 PM
Nope. Try again

Snrm
05-22-2010, 10:59 PM
Mario????????

Keanster96
05-22-2010, 11:01 PM
Errrr... Steven Fry? He doesn't normally fly....

Woflgod
05-22-2010, 11:19 PM
Nope.Does anyone give up yet?

Alec
05-22-2010, 11:24 PM
I give up :(

Doopz
05-22-2010, 11:26 PM
Let's do this 20Q style.

Are they human?

OneEyedBanshee
05-22-2010, 11:26 PM
I gave up almost instantly :p I think it is too fragmented and blurred. Maybe a little more pieces to make it at least slightly recognisable, so far just blobs of colour.

wexfordian
05-22-2010, 11:32 PM
Zelda????????

OneEyedBanshee
05-22-2010, 11:48 PM
Aku Aku from crash bandicoot? (the old ones, *snarls at new version of Aku Aku*)

Woflgod
05-22-2010, 11:57 PM
Nope. Try again. Anyone gives up?

VeRsioNs_Z
05-23-2010, 12:36 AM
Yoda? Luke? Darth vadah? Yo momma? Yo daddy?

Snrm
05-23-2010, 12:42 AM
Ug this is very hard don't tell us the answer just give us more hints!

Woflgod
05-23-2010, 12:58 AM
Ok then, They go to the zoo

Woflgod
05-23-2010, 01:29 AM
Do you just want me to say what it is, because since nobody will get it?

Testudini
05-23-2010, 02:45 AM
parrot perhaps?

Jovuto
05-23-2010, 10:41 AM
Aku Aku from crash bandicoot? (the old ones, *snarls at new version of Aku Aku*)

I hate the new Aku Aku aswel : /
EDIT: I just noticed im a sack now!!
YAY!

Rhys125
05-23-2010, 03:59 PM
Ok then, They go to the zoo

Hmmmm, a Zoo-keeper? :boo:

Keanster96
05-23-2010, 04:00 PM
A penguin!

Maxi
05-23-2010, 04:43 PM
Is it a hippo-alien?

Alec
05-23-2010, 05:20 PM
an tourist!

Doopz
05-23-2010, 05:34 PM
A disturbed pigeon on the toilet while reading the newspaper and listening to the Harry Potter theme tune but signing the lyrics to Beat It and eating a bowl of noodles?

Maxi
05-23-2010, 05:40 PM
What kind of noodles? Tan Tan i hope.

Woflgod
05-23-2010, 05:52 PM
Do you guys just want me to tell you? :P

Alec
05-23-2010, 05:53 PM
Do you guys just want me to tell you? :P

YES! please
lol :p

Rhys125
05-23-2010, 05:56 PM
Do you guys just want me to tell you? :P

Yeah, 'cause it's way too hard! :p

Keanster96
05-23-2010, 06:11 PM
*starts chanting*

Tell us, tell us, tell us....

Woflgod
05-23-2010, 06:13 PM
17328


Ja,ja!

Keanster96
05-23-2010, 06:15 PM
Invalid attachment! Grrrrrr - just tell us! lol

Woflgod
05-23-2010, 06:16 PM
What? Invalid? It's a llama with a parachute. Or a flying llama

Keanster96
05-23-2010, 06:19 PM
Next one could you just make it a tad easier? It's just a lot of pixels with no reference point.

Rhys125
05-23-2010, 06:20 PM
What? Invalid? It's a llama with a parachute. Or a flying llama

How were we supposed to get that!? LMAO! :p

Woflgod
05-23-2010, 06:22 PM
Okay, thanks! :I

Woflgod
05-23-2010, 06:23 PM
@Rhys125,
Look it up on google!

Rhys125
05-23-2010, 06:27 PM
@Rhys125,
Look it up on google!

I see, but we would never have guessed that. lol :p

Woflgod
05-23-2010, 06:36 PM
17329
How 'bout this?

Hint: He lives in your house

Alec
05-23-2010, 06:37 PM
17329
How 'bout this?

Hint: He lives in your house

Broken link :(

Woflgod
05-23-2010, 06:38 PM
If it says invalid, hold on a sec

Woflgod
05-23-2010, 06:39 PM
http://s982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/?action=view¤t=Unknown2.jpg

AHA! There you guys go!

Keanster96
05-23-2010, 06:42 PM
Sackboy with chinese dragon outfit!

Woflgod
05-23-2010, 06:43 PM
......DARN YOU!!!!!! Yes.

Keanster96
05-23-2010, 06:44 PM
Mwhuahahahahahahaahahahahaaaaaaaa! :D

Rhys125
05-23-2010, 06:45 PM
After so many wrong guesses, you should increase the number of pixels. :D

Keanster96
05-23-2010, 06:47 PM
Not on that one! 1st guess!
*Unce unce unce unce....*

Woflgod
05-23-2010, 06:47 PM
http://s982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/?action=view¤t=wafflezrgood.jpg

Hint: BEST GUY YOU"LL EVER MEET!

Alec
05-23-2010, 06:50 PM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/wafflezrgood.jpg

Hmmm maybe, ehh... Obama?

Woflgod
05-23-2010, 06:52 PM
Nope. Try again

Smelling-Cowboy
05-23-2010, 06:55 PM
charlie chaplin?

Woflgod
05-23-2010, 06:58 PM
Nope.Try again.

Alec
05-23-2010, 07:29 PM
You?
Stephen fry?
Me? D:

JspOt
05-23-2010, 07:38 PM
Harry Pottah?

qrtda235566
05-23-2010, 07:41 PM
Mr rogers!@!!!!#!@#

Alec
05-23-2010, 07:41 PM
Dumbledore! :D
Or god?
Santa?
George Bush?

JspOt
05-23-2010, 07:47 PM
Dumbledore! Dumbledore!

flamingemu
05-23-2010, 08:01 PM
lincoln - im not american and have no idea how to spell that

Woflgod
05-23-2010, 08:10 PM
Nope. Give up?

JspOt
05-23-2010, 08:14 PM
Flamingu, you spelled it correctly!:)
I give up...:(

Woflgod
05-23-2010, 08:48 PM
Anyone else give up? Another hint, He was in the best movies in the 80's. Or he drives a van

flamingemu
05-23-2010, 09:03 PM
give up :(

Alec
05-23-2010, 09:06 PM
He drives a van and is from the 80's
There is just one person that is from the 80's and drives a Van......GHOSTBUSTAH

qrtda235566
05-23-2010, 09:33 PM
Ahhhnooold!

mogodishu
05-23-2010, 09:35 PM
um...................i'm a ninja and all and i can identify anything............its the new ugly version of freedy kreuger

Serph
05-23-2010, 09:40 PM
Uh, The terminator? :p

X-FROGBOY-X
05-23-2010, 09:59 PM
Mr T from the A team?

Snrm
05-23-2010, 11:30 PM
I think if you stick to video game characters or star wars characters this would be a lot easier :p

Woflgod
05-23-2010, 11:39 PM
FROGBOY IS RIGHT!

http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/Dance.gif

Snrm
05-24-2010, 03:32 AM
Make the next one a video game character

Woflgod
05-25-2010, 12:27 AM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/Ilovewaffles.jpg
There ya guys go(no hints!)

Incinerator22
05-25-2010, 12:45 AM


A shark/dolphin/fish?

An airplane?

Woflgod
05-25-2010, 12:46 AM
Nope.Try again. Look closely

JspOt
05-25-2010, 12:49 AM
Is it a mouse?

Voodeedoo
05-25-2010, 02:00 AM
izzit woflgod?

Woflgod
05-25-2010, 03:12 AM
Nope.Try again.

JspOt
05-25-2010, 03:20 AM
So the winner gets a thanked post?

iGotFancyPants
05-25-2010, 03:30 AM
Ice cream? :d

Whalio Cappuccino
05-25-2010, 03:37 AM
It's a horse!

Or a Unicorn!

Racroz
05-25-2010, 03:39 AM
is diddy kong?
the kong with a red cap and a tail?
from Donkey kong country(Fine fine game)
and btw Lol at the "Ja, ja" do you speak spanish or something like that?
because in english it's ha ha
spanish J = English H

Testudini
05-25-2010, 03:42 AM
Chuck Norris.

I win.

Rhys125
05-25-2010, 10:07 AM
Nope.Try again. Look closely

Isn't the key to these things to look at them from a distance? :p

Fenderjt
05-25-2010, 10:15 AM
ITS A BABOON!!!!!!!!!!


...lol

SR20DETDOG
05-25-2010, 11:07 AM
Is it a woman dressed in a Santa costume, doing a pose for the camera?

Mkwone
05-25-2010, 02:10 PM
Looks like a horse rearing up so i'm guessing Agro from Shadow of the colossus. Maybe Zelda if not.

howMUCHforBOUNTY
05-25-2010, 05:27 PM
Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris Chuck Norris , its Chuck Norris , its gotta be Chuck Norris , Chuck Norris , Chuck Norris , i no its Chuck Norris ... am i right ?

Jovuto
05-25-2010, 06:10 PM
Erm A pengiun Erm a bird
OOOOO Aaaaa Mermaid. :3

Alec
05-25-2010, 06:47 PM
Is it a woman dressed in a Santa costume, doing a pose for the camera?

Hey thats what I thought :boo:

VnGamer234
05-25-2010, 07:47 PM
Looks like a horse to me. Although Mkwone and Whaaaaale already guessed that.

ExplosiveCheddar
05-25-2010, 08:12 PM
It's a horse with a pimple on his back!!!:D no wait...a King? BURGER KING!!! see? I'm a genius:)

Thunderstruck
05-25-2010, 08:37 PM
Looks like... a Seal :s

Joshofsouls
05-25-2010, 10:51 PM
.......... Just gonna put this here....

http://www.getlazy.net/forums/images/smilies/pedobear.png

Thunderstruck
05-25-2010, 10:54 PM
.......... Just gonna put this here....

[IMCoveryoureyeskids!IMG]

Now that you mention it, i can see the resemblance :o

Woflgod
05-28-2010, 12:26 AM
Nope. Give up?

qrtda235566
05-28-2010, 12:30 AM
It's 42. Please.

Snrm
05-28-2010, 12:56 AM
It is a pokemon i believe!!! The name i forget let me think for a sec i know what pokemon it is though!

Outlaw-Jack
05-28-2010, 01:29 AM
Is it a pigeon?

Or is it a sparrow?

JspOt
05-28-2010, 02:13 AM
Is it a Relicanth?
Or a Pidgey?

nitewalker11
05-28-2010, 02:16 AM
I think it's Altair or Ezio from Assasins Creed 1 or 2

JspOt
05-28-2010, 02:22 AM
Remoraid? Is it

Snrm
05-28-2010, 02:45 AM
Dusknoir!?!>!?!?!??!?!

warlord_evil
05-28-2010, 03:07 AM
Voldo! Samanosuke Akechi?

Snrm
05-28-2010, 03:25 AM
I think it's Altair or Ezio from Assasins Creed 1 or 2

not to be mean or anything but how do you see that?

ExplosiveCheddar
05-28-2010, 11:19 AM
:cry: DUDE JUST TELL US!!!

Fenderjt
05-28-2010, 02:14 PM
I think its a horse on its hind legs, i cant work out if anyones on it though :)

moleynator
05-28-2010, 03:15 PM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/Ilovewaffles.jpg
There ya guys go(no hints!)

I crossed my eyes. It looks like a horse up on its hind legs.

Alec
05-28-2010, 03:50 PM
Is it that guy from the 1st Narnia with the goat legs :D

Mr. Thomnus or something like that :D

Thunderstruck
05-28-2010, 09:15 PM
I crossed my eyes. It looks like a horse up on its hind legs.

All i saw was a angry potato with rabies. @_@

Super_Dork_42
05-28-2010, 09:26 PM
I crossed my eyes. It looks like a horse up on its hind legs.

with a knight riding it

Sim725
05-28-2010, 09:41 PM
Its ezio looking down with his two blades out am i right?

Snrm
05-29-2010, 12:12 AM
It is link on a horse!!

bonner123
05-29-2010, 12:51 AM
I think it's YOUR FACE! Burned.


But it's PROBABLY a charmander.

Chump
05-29-2010, 03:15 AM
yes guys, i'm sure it's Ezio!

Sunrise_Moon
05-29-2010, 06:31 AM
Nine pages and only three photos? O_o

Q1q1111q1wer™
05-29-2010, 08:34 AM
Its a platipus!.....or a seal....

Am i right?:p

Woflgod
05-29-2010, 09:16 AM
Soverso and nitewalker11 is correct! Since Snrm requested video game characters, This is what you got!

warlord_evil
05-29-2010, 05:36 PM
I'm thinking it was nitewalker11 because he said it first?

I think it's Altair or Ezio from Assasins Creed 1 or 2

OneEyedBanshee
05-29-2010, 09:25 PM
When you post someone is correct could you please put both versions of the picture next to each other?

Woflgod
05-30-2010, 03:47 AM
Oh, alright, thanks for the suggestion!

Woflgod
05-30-2010, 03:53 AM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/m2.jpg
Easy as pie

JspOt
05-30-2010, 03:55 AM
It'sa me, Mario!:p

Woflgod
05-30-2010, 05:18 AM
I told you it was easy! Congrats! (oh dang, I forgot AGAIN!)

warlord_evil
05-30-2010, 05:58 AM
Instead of video game characters, why don't you try doing things like peoples avatars?

:)

Snrm
05-30-2010, 05:08 PM
That would be cool tooo~~
Video game characters and peoples avatars, and maybe sigs!

Woflgod
05-30-2010, 05:16 PM
Okay (too much suggestions)

Woflgod
05-30-2010, 06:01 PM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/Unknown.jpg



This maybe be very easy (if you look hard enough)

Serph
05-30-2010, 09:38 PM
OneEyedBanshee's avatar?

Chump
05-30-2010, 09:41 PM
haha serph just beat us all there! I'm sure it's oneyedbanshee's avy too :P

OneEyedBanshee
05-31-2010, 01:12 AM
lol what!? I looked at that earlier like what the hell is that? Eye see it now though!

Sunrise_Moon
05-31-2010, 01:48 AM
lol what!? I looked at that earlier like what the hell is that? Eye see it now though!

I see what you did thar.

Arnald23
05-31-2010, 02:47 AM
I think is billy mays stilling on the ground lol

but I think is an OneEyedBanshee avatar

Woflgod
05-31-2010, 03:08 AM
Everyone who said OneEyedBanshee is correct!

Arnald23
05-31-2010, 03:42 AM
cool give us another one made it another avatar :D

Woflgod
05-31-2010, 05:01 PM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/unknown2-1.jpg


Okay, guess who this is!

Rhys125
05-31-2010, 05:05 PM
Serph's avatar?

Arnald23
05-31-2010, 05:23 PM
Yeah I think is Serph's avatar :p

Woflgod
05-31-2010, 05:53 PM
Wait for it...

Arnald23
05-31-2010, 06:06 PM
come on tell us already :p

Woflgod
05-31-2010, 06:09 PM
Please wait, I'll tell everyone when they get a chance to guess

Jovuto
05-31-2010, 06:14 PM
Ok its serph!!!!

Rhys125
05-31-2010, 06:43 PM
Please wait, I'll tell everyone when they get a chance to guess

So you're gonna wait until another 10 people say "Yep it's Serph", before you say "Yeah, you're all right, it is Serph"... :confused:

Serph
05-31-2010, 07:09 PM
It 's me? Ok, 5 more people say it now :p

Thunderstruck
05-31-2010, 07:11 PM
*Jumps on the bandwagon*

I bet it's that guy, Serph

ExplosiveCheddar
05-31-2010, 07:27 PM
Serph...:rolleyes:

Arnald23
05-31-2010, 07:40 PM
Everyone is going to say its Serph

if you think it is Serph say his "I Now it is Serph"

Rhys125
05-31-2010, 07:53 PM
http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/unknown2-1.jpg "..."

http://www.lbpcentral.com/forums/image.php?u=8411&dateline=1274195425 "Serph? Is that you!?

http://i982.photobucket.com/albums/ae303/Woflgod/unknown2-1.jpg "Yup! It's meeeee!"

rtm223
05-31-2010, 08:38 PM
Moved to Forum Games :)

Woflgod
05-31-2010, 08:59 PM
Anyone (or everyone) who said Serph is correct!

Arnald23
05-31-2010, 09:03 PM
I knew it ok give us another one about a video game logo or title :idea: