PDA

View Full Version : Dedicated Mods are now Global Mods



ConfusedCartman
10-07-2008, 11:51 PM
Congrats to Marino, Quozl, Code and aer0blue! They have been doing such a great job, it just makes sense to allow them full moderator status. We "limited" them mainly to test their abilities: see if they knew what they were doing, get them used to the system, and make sure they would stick around after they were made a mod. All of them did fantastically, so we've bumped them up. Good job guys. :)

Marino
10-07-2008, 11:54 PM
One step closer to overthrowing that tyrant lbp... :kz:

Haha, of course I'm kidding. :p

Thanks Cartman! I was feeling limited but now I no longer have to rely on other mods to fix problems that were in other forums. Thanks again, I really appreciate it. :)

aer0blue
10-08-2008, 12:06 AM
...I'm still waiting for my cookies! D:!!!
Thanks, Cartman.
This will get interesting when the game launches. xD

EDIT: LOL!! Haha Marino. Oh, lbp, that BEAST!

Code1337
10-08-2008, 12:10 AM
You can no longer hide from us. :kz:

:P

Whalio Cappuccino
10-08-2008, 01:33 AM
I can hide anywhere I desire.



Grats to you 4. :)

RockSauron
10-08-2008, 10:10 PM
I can hide anywhere I desire.



Grats to you 4. :)

Careful, now Marino and his first mate Code are exempt from the law!

>:O

>_>

In anycase, congrats to you guys! Now you have SIX children.

:p

:confused: Um... what did I just say?

This new avatar is making me stupider by the second...

Anywayzers, congrats. Now DO YOUR JOB!
>_>

Yep.

/Stupity

Mark D. Stroyer
10-08-2008, 10:16 PM
Can't believe I didn't notice this earlier. Congratulations, all the new global mods! I have no doubt you'll all do a splendid job.

Just wondering, however, do they still have their assigned sections as their "home" mod area, still with powers over all of them, or are they just ("just", heh) mods everywhere?

Also, Sauron, I present Lex Rex, the Two Treatises of Government, and The Spirit of Laws. And I beg to differ.

Forsaken
10-08-2008, 10:18 PM
lol, so many mods @_@
And I wanted to be Elite because the blue colour was rare...sheesh. ('Least it's Sky Blue)

They have been doing a good job. Just as I'm going to PM a mod about a thread being closed or something needs to be merged, BAM IT'S DONE.

Built-in mod senses eh?

Grats guys ^^

Maltay
10-08-2008, 10:37 PM
Awesome. Workload for me and miff reduced by over 9000

aer0blue
10-08-2008, 11:04 PM
Thank you, everyone. :]

Reshin
10-08-2008, 11:20 PM
congratulations to all dedicated mods.

I appreciate all you do to keep our forums safe and friendly . (Even if it did get me in trouble.......its conspiracy time, j/k)

ClankXIII
10-08-2008, 11:23 PM
How could you do that?!?! They've already abused their power with me! They're going to put us Robots to use as Easy Bake Ovens!

ConfusedCartman
10-09-2008, 12:34 AM
Just wondering, however, do they still have their assigned sections as their "home" mod area, still with powers over all of them, or are they just ("just", heh) mods everywhere?

I've listed every global mod in every forum, so people know who to go to if there is any question. So, yes, they are mods throughout the forum. Regarding the number of mods, it's a good thing. When launch rolls around, it would be difficult for a small staff to take control of this site effectively, especially with LittleBigPlanet drawing them away. It's much easier to have a medium-sized group of global mods keeping an eye on things.

Forsaken
10-09-2008, 12:38 AM
Regarding the number of mods, it's a good thing. When launch rolls around, it would be difficult for a small staff to take control of this site effectively, especially with LittleBigPlanet drawing them away. It's much easier to have a medium-sized group of global mods keeping an eye on things.

Well of course. I mean if the beta added 300 members (And counting...) I can only imagine how many people will start joining once they get the full game, as people will want more lbp friends, help, etc.

DarkGod13
10-09-2008, 08:08 PM
:) congrats guys! woooo now I've got some powerful friends around here! :D... I'm totally kidding... Mostly :p anyway yeah it'll be good having some more mods to help around the forums! :)

dorien
10-09-2008, 08:50 PM
congratulations to all dedicated mods.

I appreciate all you do to keep our forums safe and friendly . (Even if it did get me in trouble.......its conspiracy time, j/k)

Reshin dude you have 666 posts, quick make another as you seem evil at the mo lol

Also congrats to all the new general mods. This is starting to get hard to keep track of who is and who ain't lol just kidding, you dudes stand out from the crowd:hero:

LittleBigMe
10-11-2008, 01:21 AM
WOOO! Aer0blue lol. Grats guys!