PDA

View Full Version : Trophies?



LiamTheKiwi
10-13-2010, 05:04 AM
Struanmcd's idea of trophies is brilliant! but not many people seem to be interested. I'm not posting this on behalf of him but I think we need to emphasise it a little bit. Any takers? I've added them in my levels but thats all really. And now that Struan's lost his UMD I think it would be best for us to help his idea ( I think ) to expand.

TheNerd
10-13-2010, 07:30 AM
Well, Ali did implement some this idea in some of his levels, but people don't seem to go crazy for the trophies.
It's a great idea, but I'm not sure if it'll catch on.
But, who am I to say so? I'll try to include a trophy in my upcoming levels.

EdwardTen
10-13-2010, 12:23 PM
Well... i found a trophy list level... in the newest levels and no, it's not from a LBP Central member. :) They are getting popular a bit...

Snicklin
10-13-2010, 05:11 PM
I'm participating, too! Everyone, make trophies so Cambridge could see!

nosemomkey
10-13-2010, 09:10 PM
i've always thoke this idea is brilliant since i saw it in one of struanmcd's levels(im not sure wich one) but i implemented it right away (my blueblox level has a really-hard-to-find trophy, try to get it, if you dare :))

im doing my best to help this idea get a little bigger!

Balgarino
10-13-2010, 09:18 PM
I always use trophies.
Want a trophy? play my level to get one.
Man,those things really work.

Kelemonopy
10-21-2010, 08:33 AM
should be a big thing if enough of us start including them

WoodburyRaider
10-21-2010, 04:28 PM
Hey could someone please reply with exactly what struanmcd's idea for trophies was? I searched through all the forums and couldn't find it. I have an idea for a trophy system too if his isn't like mine.

ConverseFox
10-22-2010, 12:41 AM
I'm participating, too! Everyone, make trophies so Cambridge could see!

Or you could talk to AceCreator (http://www.lbpcentral.com/forums/member.php?10002-AceCreator). He works for Cambridge.

Struanmcd
11-08-2010, 06:11 PM
The level is called "Trophies and Achievements for LBP PSP" If I remember correctly.
If not, look under my PSN

Anyway, I'm gonna have a real good look for my UMD tonight.

RoxasSora358
11-08-2010, 06:44 PM
i think you should compile a list of all the levels that offer trophey's in a list, so people know which levels to look for. I haven't published aqny major levels yet..but they r all gonna contain trophies XD

jimydog000
11-11-2010, 07:17 AM
my yet to be published, possibly aursome, probably my first "professional" level, jetpack'n adventures(!) - still haven't decided about a ! sign in the title yet. - will have a trothie.
creators with trothies in some of their levels are straunmcd, TomBurk and somepeople els.. i forget

RoxasSora358
11-13-2010, 09:55 PM
i am kinda giving up on the trophy thing...i am still gonna put them in levels i make, but not have a trophey room my self, due to the fact that i have been working on desiging mine for the past three days and my data has corrupted three times...i think it is because of all the trophies being community objects or something.
I think cambridge should introduce a trophy room in the my pod section, and another section aside from community objects, where trophies are stored, and that there is an option while creating a level where you can program the prize bubble to put the trophy into the trophy section... I think that would be useful, and helps prevent data corruption through my moon(if thats what has been causing my psp to corrupt):/

LiamTheKiwi
11-15-2010, 03:18 AM
Hwy Roxa thats a great idea! It fills up the pod and makes it fun to play peoples levels, maybe you could suggest this to the Ace Creator! Haha your Ingenious! (it's a good thing) :p

RoxasSora358
11-15-2010, 07:10 PM
how do i suggest it to him/her? does he/she have a lbpc account that i could pm?

Flashwire
11-15-2010, 10:44 PM
Yes Acecreator has a account you can go to.

LiamTheKiwi
11-18-2010, 04:15 AM
Thanks flash, I would have put a link but I've bean busy

Struanmcd
11-18-2010, 06:49 PM
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF TEH DLC!!!!!!!!
Some players will be unable to recieve trophies with DLC! Just remember that!

LiamTheKiwi
12-07-2010, 08:20 PM
Oh yeah, woops! should have known that! I don't think I have any trophies oh wait uh oh.

SalieriAAX
12-08-2010, 08:50 AM
It's a really nice idea but, personally, I think it's a bit too much work to maintain. I also can't really ever imagine a situation where I would want to check out what trophies other people have...

The-Frez
12-08-2010, 05:22 PM
LOL, Yeah me to thanks salieri AAX the hole point of this site is to talk to your freind like me talking to you salieriAAX you iz awsome!!!

trianglepigsquar
12-08-2010, 06:16 PM
LOL, Yeah me to thanks salieri AAX the hole point of this site is to talk to your freind like me talking to you salieriAAX you iz awsome!!!

I really did not understand that...

Kelemonopy
12-08-2010, 08:16 PM
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF TEH DLC!!!!!!!!
Some players will be unable to recieve trophies with DLC! Just remember that!

thats alright because as of now i only have costume pack downloads

The-Frez
12-09-2010, 03:04 AM
thats alright because as of now i only have costume pack downloads


STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF TEH DLC!!!!!!!!
Some players will be unable to recieve trophies with DLC! Just remember that!

Well I dont have no PSP cuz mine broke.:moody:

LiamTheKiwi
12-09-2010, 05:54 AM
Yeah, you have got a point Salieri, oh by the way I figured out where your name comes from! It's Motzarts sister right? right?

The-Frez
12-09-2010, 05:53 PM
Yeah reply to liamthekiwi.

SalieriAAX
12-10-2010, 11:07 AM
Yeah, you have got a point Salieri, oh by the way I figured out where your name comes from! It's Motzarts sister right? right?

Um, no, Salieri was a composer working in Vienna at around the same time as Mozart. I'm pretty sure he wasn't his sister.

Alismuffin
12-10-2010, 11:47 AM
SON,

http://www.eclassical.com/i/pictures/Composers/Antonio_Salieri.jpg

I AM SALIERI

The-Frez
12-10-2010, 05:19 PM
OOOOOHHHHHHH thanks for clearing that up salieri.

LiamTheKiwi
12-11-2010, 01:20 AM
OH! Woops, I watch way too much simpsons. Bart played Motzart and Lisa play Salieri. Oh well, so who's still rooting for trophies?

The-Frez
12-13-2010, 02:39 PM
LOL, Yeah me to thanks salieri AAX the hole point of this site is to talk to your freind like me talking to you salieriAAX you iz awsome!!!


I really did not understand that...

Just to let you guys know just incase you guys got confused that post was for a different post salieri made but I don't know how but I don't know how it scrammbled on to this thread?:confused:

Flashwire
12-13-2010, 11:54 PM
l still do tropies, l'm going to put it in my new level.

The-Frez
12-14-2010, 12:08 AM
Okay go for it!!!!

Iceychill56
12-19-2010, 09:20 AM
Im now in and working on my trophy display template.