PDA

View Full Version : I'm Now One Of The Amazing Few



Thee-Flash
12-17-2008, 04:27 AM
I have over 2000+ posts !!woot!

how many is there in this GREAT Club?

flakmagnet
12-17-2008, 08:50 AM
Bah, you name-changed. I wondered who you were then.

There really aren't many.

QuozL
12-17-2008, 08:53 AM
Quality wins over quantity every time mate. J/K

Congrats

Cheers QuozL

Yarbone
12-17-2008, 10:04 AM
I don't even have 500 posts :(

btw how do you do the custom name above your avatar (not the username)?

Creative
12-17-2008, 10:35 AM
I don't even have 500 posts :(

btw how do you do the custom name above your avatar (not the username)?
http://www.lbpcentral.com/forums/xperience.php?go=shop&cat=3

Thee-Flash
12-17-2008, 11:23 AM
haha thanks guys

GuyWithNoEyes
12-17-2008, 02:25 PM
...And all of it's spam.

j/k :p

Don Vhalt
12-17-2008, 02:31 PM
congrats on 2,000 posts i only have 600

RockSauron
12-17-2008, 02:39 PM
Soon... SOON! >:O
Oh, and... *mocks*

Killian
12-17-2008, 08:14 PM
Creative,Sauron and GuyWithNoEyes are actually multiple accounts that I've made so technically I'm on over 4,000 so yeah.

Code1337
12-17-2008, 08:16 PM
Creative,Sauron and GuyWithNoEyes are actually multiple accounts that I've made so technically I'm on over 4,000 so yeah.

I hope you're joking...

BloodFlameX
12-17-2008, 08:22 PM
I'm working on it XD well.....atleast its not that bad right?

ryryryan
12-17-2008, 08:26 PM
Congrats! I have a rather small amount considering i'm one of the ones who's been here the longest. Though i didn't come here for a month when i had no internet.

Killian
12-17-2008, 08:28 PM
I hope you're joking...

Emmm
<.<
>.>

Yeah...

dorien
12-17-2008, 08:29 PM
Congrats! I have a rather small amount considering i'm one of the ones who's been here the longest. Though i didn't come here for a month when i had no internet.

Blah blah blah blah blah
same old story :)

ryryryan
12-17-2008, 08:46 PM
Blah blah blah blah blah
same old story :)

Actually i lied :) I wasn't doing exams and i wasn't away either! I was collecting data on everyone and analyzing everyones movement, so i could then track each member down, steal their PS3 and make a bangin' profit over it! However, after a month i quit this quest because i decided travel expenses would overpower the journey :(

BloodFlameX
12-17-2008, 09:33 PM
Well I'm saving up for elite user, I got a long time before I get it :cry:

dorien
12-17-2008, 09:36 PM
Actually i lied :) I wasn't doing exams and i wasn't away either! I was collecting data on everyone and analyzing everyones movement, so i could then track each member down, steal their PS3 and make a bangin' profit over it! However, after a month i quit this quest because i decided travel expenses would overpower the journey :(

Is that why my PS3's disk drive stopped working MMMMMM :idea:

Marino
12-17-2008, 09:37 PM
Creative,Sauron and GuyWithNoEyes are actually multiple accounts that I've made so technically I'm on over 4,000 so yeah.

http://motive-8.net/political/conspiracy.jpg

CONSPIRACY! :p

Killian
12-17-2008, 09:40 PM
It's true I privately control 56% of all known forum users on the internet. Shhhhhhh

Thee-Flash
12-18-2008, 03:29 AM
?? what are you guys talking about?

Kyashu
12-18-2008, 11:03 AM
Congratulations about time lol, lol iv been a long time out the game havent I ever since 23-11 -08 sowie just been really busy with workies lol

Thee-Flash
12-18-2008, 11:09 AM
KYASHU!!!!!!!!!

Hey hey!
about time your like a month late now whos "about time"

Great to see you mate!
Me and stix are brothers btw....we = TEAM SPAM

Creative
12-18-2008, 11:14 AM
I'm kind of close to 2,000 :)

Stix489
12-18-2008, 11:17 AM
Quality wins over quantity every time mate. J/K

Congrats

Cheers QuozL

You're NOT J/K though xD

HERO, buddy, congratulations! =D

Thee-Flash
12-18-2008, 11:20 AM
Thanks bubble bud- i mean Sticks buddy =D

Creative
12-18-2008, 11:33 AM
"It's his first time".

=D

Thee-Flash
12-18-2008, 11:41 AM
Hey you Yea You

MR. Creative
I didn't see you in class to day and seeing as your the teacher i found this very odd

* Still has puffy up hair from last thread *

and i already got over 2110 WTH??

Creative
12-18-2008, 11:51 AM
Class was cancelled. Lul ^_^