PDA

View Full Version : Wolfenstein: New Order



Seant1228
05-09-2013, 07:50 PM
Bethesda, Makers of Skyrim have confirmed a new game in the wolfenstein series. It takes place in the 60s and theres a bunch of mechs and stuff... it takes place in a parallel universe... (YUP) meh. ill try it. it is made by Bethesda so it cant be horrible. i never played any wolfenstein games though... so this might be interesting.

amoney1999
05-09-2013, 09:39 PM
The trailer didn't impress me, and it made no sense that they played Jimi Hendrix. Plus the 2009 (I think?) reboot sucked, so there is a 0 chance I would buy this game.

Ryan86me
05-09-2013, 11:50 PM
U guys kidding? This looked friggen awesome O_o

Seant1228
05-10-2013, 12:44 AM
U guys kidding? This looked friggen awesome O_o
Idk... mechs are in too many games lately (BLR, Halo, Hawken, and the list goes on)
The trailer didn't impress me, and it made no sense that they played Jimi Hendrix. Plus the 2009 (I think?) reboot sucked, so there is a 0 chance I would buy this game.
well the 2009 reboot sucked because activision makes crappy revisions. Plus, its a teaser, and more then that its made by Bethesda and they do some pretty good games. ill try it, and it is coming to next gen so thats a new game on my ps4 wish list... the only problem there is however: ID isnt involved, but then again, they are too busy scrapping doom 4 ideas.

amoney1999
05-10-2013, 01:06 AM
Well this game doesn't really look appealing to me either.

Ragnarok
05-10-2013, 01:12 AM
ohh bethesda..., the have great ideas, but horrible support when it comes to how buggy their games can be, wonder how this will develop, also is it going to be using UE4?

Ryan86me
05-10-2013, 01:43 AM
Not sure. I second what you say there... I love Bethesda games... but BUGS. so, so many bugs. I personally think that the game looked pretty good based on the trailer, but I foresee glitchiness in its future.

Seant1228
05-10-2013, 04:09 AM
ohh bethesda..., the have great ideas, but horrible support when it comes to how buggy their games can be, wonder how this will develop, also is it going to be using UE4?
Idk, the next dishonored game might be though... I'm guessing it might be running on id tech... Btw machine games seems to be the main developer... Bethesda is either a co-develper or publisher... Still have no idea if Id is involved in this project...